23 Aralık 2009 Çarşamba

can yücel

Sen Hiç Benim Olmadın Ki...




Belkide yalnızlığımda buldum seni....
İçimde hayata dair onca öfkenin,onca kızgınlığın,
asiliğin buram buram hayata inat yaşamanın ortasında buldum seni..
Bahar yeli gibi geldin,en güzel mevsimleri kıskandıran ve en güzel maviye inat....


offff sevdim seni.......
ama sen benim olmadın ki
tıpkı diğer herşey gibi......


Her vuslata,her acıya,
hoyratlığa katlanan yılların yüreği
,benim olmayışına katlanamayacak gibi..
.Şimdi bir darağacında asılı duran suretim var....
ve ayak ucumla devirsem tabureyi, senli düşlere uyusam...







Kovalarken seni,kaçışların saplar yüreğime kordan hançeri.
.sensizlik düşüncesi içimi
kemirirken,yanarken alev alev en kuytu sessizliğim..


ah sevgili
sen benim olmadınki
olamadın ki


Şimdi karanlık odanın ortasında kaderime ağlarken
,yalnızlığımı ve sevdamı haykırırken
buz dan örülü duvara,ve geçmişe çizik atarken ve
yarını yok sayarken ve sende dirilirken ben
ve son sözlerim düşerken dilimden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder